Poskytujte podporu

Uživatelsky příjemná platforma zákaznické podpory s funkcemi jako je self-service, automatizace a SLAs a CSAT reporting usnadní a zrychlí práci vašeho týmu. A potěší i zákazníky ‒ požádat o pomoc nebo prohledat znalostní databázi je opravdu snadné!

Sledujte incidenty na jednom místě a informujte včas ty správné lidi.
S každým vyřešeným problémem získáte větší důvěru.

Nikdy nezmeškejte důležité hlášení incidentu! Opsgenie umí spolupracovat s vašimi systémy pro tickety, monitoring i s chatovacími nástroji a dokáže vám tak poslat upozornění do různých kanálů. Poté snadno vytvoříte plány, přiřadíte úkoly kolegům a definujete pravidla eskalace.

Výpadky se stávají. Vy jste ale připravení informovat svůj tým i zákazníky - okamžitě! Stačí aktualizovat stránku o stavu a vyhnout se tak všem zmateným emailům a telefonátům uživatelů. A co vaši kolegové? Ti uvidí všechny aktualizace na své domovské stránce.