Jira
Service Management

Snadno přizpůsobitelný helpdesk, který potěší vás i vaše zákazníky

IM-workflow.png

Usnadněte si práci

Uživatelsky příjemná platforma zákaznické podpory s funkcemi jako je self-service, automatizace a SLAs a CSAT reporting usnadní a zrychlí práci vašeho týmu. A potěší i zákazníky – požádat o pomoc nebo prohledat znalostní databázi je opravdu snadné!

Opsgenie

Skvělá platforma pro snadné řízení incidentů, především pro DevOps týmy

Opsgenie Atlassian
on-call-management-main@2x.png

Nikdy nezmeškejte důležité hlášení incidentu

Opsgenie umí spolupracovat s vašimi systémy pro tickety, monitoring i s chatovacími nástroji a dokáže vám tak poslat upozornění do různých kanálů. Poté snadno vytvoříte plány, přiřadíte úkoly kolegům a definujete pravidla eskalace.


Pořiďte tyto nástroje pro svůj tým
KONTAKTUJTE NÁS