top of page
Lead Consultant
V Business Centralu se orientujete i poslepu? Máte zkušenosti s vedením týmu i projektů? Pak vám v Brně držíme místo v konzultantské kanceláři! Čekají vás rozmanité české projekty a pokud umíte dobře anglicky, tak i zahraniční. A také tým konzultantů a developerů, kteří se umí do práce opřít s úsměvem.
Práce je u nás dost, proto máme otevřenou ještě jednu konzultantskou pozici. Pokud hledáte místo, kde je potřeba méně zkušeností, mrkněte sem.
Specializujeme se na BC i NAV
Naše projekty jsou rozmanité – české i zahraniční, pro malé společnosti i pro velká jména na trhu. Tvoříme vlastní moduly a aplikace pro Business Central AppSource. Převážně pracujeme s nejnovější verzí Business Central.
Chcete být náš Lead Consultant?
Hledáme „hotového“ člověka, který sedne k počítači a pustí se do práce.
Co to znamená?
Zvládnete sami projít nebo svůj tým provést všemi fázemi projektu:
-
Zanalyzujete potřeby zákazníka.
-
Navrhnete správnou konfiguraci Business Centralu nebo úpravy.
-
Pohlídáte, aby vše bylo doručeno včas a v rámci odhadů, které od vás zákazník dostal.
-
Budete mít na starosti datovou migraci a implementaci.
-
Povedete školení zákazníka.
-
Spustíte projekt do ostrého provozu.
Po celou dobu trvání projektu budete zodpovídat za svůj tým i pracovní výkazy, které každý měsíc zkontrolujete. Používáme nástroje Atlassian, které nám pomáhají držet o všem přehled.
A jak je to s cestováním? Se zákazníky se nejčastěji bavíme přes online hovory, telefon nebo helpdesk, v důležitých fázích projektu nebo za účelem školení za nimi ale vyrazíme osobně.
A to je vlastně vše. Že hledáme sympatického a trpělivého člověka, který rád stráví velký kus pracovní doby komunikací s klienty a kolegy, vám nejspíš říkat nemusíme. Pojďme se radši pobavit, co za to.
Těšte se na...
-
flexibilní pracovní dobu,
-
možnost práce z domu,
-
sick days,
-
placené přesčasy,
-
nové brněnské kanceláře,
-
občerstvení v kanceláři,
-
interní školení a podporu všech forem vzdělávání,
-
skvělého šéfa, pohodový tým a příjemnou atmosféru,
-
PPP = Pravidelné Pondělní Posezení celého týmu, kde probíráme projekty, HR i společné akce.
-
společné akce, pracovní snídaně a příležitost cestovat.
A co víc čekat za dveřmi On Pointu? Mrkněte na naši kariérní stránku. V týmu máme ostřílené experty s více jak 20 lety praxe, ale i mladé kolegy, kteří se s jejich pomocí rychle vypracovali. I když máme 4 pobočky a zákazníky po celém světě, naše týmy jsou malé a korporátní procesy jsou nám cizí. Těšíme se, že do On Pointu přinesete zase nové nápady a vždy rádi vyslechneme váš názor!
Máte zájem? Nebo otázky?
Napište na ifrankova@onpointserv.com.
Ideálně rovnou zašlete svůj životopis a připište pár slov, proč vám náš inzerát padl do oka.
bottom of page