Lead Consultant

V Business Centralu se orientujete i poslepu? Máte zkušenosti s vedením týmu i projektů? Pak vám v Brně držíme místo v konzultantské kanceláři! Čekají vás rozmanité české projekty a pokud umíte dobře anglicky, tak i zahraniční. A také tým konzultantů a developerů, kteří se umí do práce opřít s úsměvem.

MicrosoftTeams-image (13)_edited.jpg

Práce je u nás dost, proto máme otevřenou ještě jednu konzultantskou pozici. Pokud hledáte místo, kde je potřeba méně zkušeností, mrkněte sem.

Specializujeme se na BC i NAV

 

Naše projekty jsou rozmanité – české i zahraniční, pro malé společnosti i pro velká jména na trhu. Tvoříme vlastní moduly a aplikace pro Business Central AppSource. Převážně pracujeme s nejnovější verzí Business Central.

Chcete být náš Lead Consultant?

 

Hledáme „hotového“ člověka, který sedne k počítači a pustí se do práce.
Co to znamená?

 

Zvládnete sami projít nebo svůj tým provést všemi fázemi projektu:

  1. Zanalyzujete potřeby zákazníka.

  2. Navrhnete správnou konfiguraci Business Centralu nebo úpravy.

  3. Pohlídáte, aby vše bylo doručeno včas a v rámci odhadů, které od vás zákazník dostal.

  4. Budete mít na starosti datovou migraci a implementaci.

  5. Povedete školení zákazníka.

  6. Spustíte projekt do ostrého provozu.

Po celou dobu trvání projektu budete zodpovídat za svůj tým i pracovní výkazy, které každý měsíc zkontrolujete. Používáme nástroje Atlassian, které nám pomáhají držet o všem přehled.


A jak je to s cestováním? Se zákazníky se nejčastěji bavíme přes online hovory, telefon nebo helpdesk, v důležitých fázích projektu nebo za účelem školení za nimi ale vyrazíme osobně.

A to je vlastně vše. Že hledáme sympatického a trpělivého člověka, který rád stráví velký kus pracovní doby komunikací s klienty a kolegy, vám nejspíš říkat nemusíme. Pojďme se radši pobavit, co za to.

Těšte se na... 

  • flexibilní pracovní dobu,

  • možnost práce z domu,

  • sick days,

  • placené přesčasy,

  • nové brněnské kanceláře,

  • občerstvení v kanceláři,

  • interní školení a podporu všech forem vzdělávání,

  • skvělého šéfa, pohodový tým a příjemnou atmosféru,

  • PPP = Pravidelné Páteční Posezení celého týmu, kde probíráme projekty, HR i společné akce.

  • A mimo dobu koronavirovou i společné akce, pracovní snídaně, pravidelné lekce angličtiny a příležitost cestovat.

A co víc čekat za dveřmi On Pointu? Mrkněte na naši kariérní stránku. V týmu máme ostřílené experty s více jak 20 lety praxe, ale i mladé kolegy, kteří se s jejich pomocí rychle vypracovali. I když máme 4 pobočky a zákazníky po celém světě, naše týmy jsou malé a korporátní procesy jsou nám cizí. Těšíme se, že do On Pointu přinesete zase nové nápady a vždy rádi vyslechneme váš názor!

Máte zájem? Nebo otázky?

Napište na ifrankova@onpointserv.com.
Ideálně rovnou zašlete svůj životopis a připište pár slov, proč vám náš inzerát padl do oka.