top of page
Search
On Point Services

6 otázek pro konzultantku Lucii Odehnalovou


Přemýšleli jsme, jak vám nejlépe představit náš český tým. Nakonec nás napadlo sepsat pár otázek a kolegy prostě vyzpovídat, jako kdyby s vámi seděli v kavárně. A světe div se, dokonce jsme sami zjistili pár věcí, které jsme o sobě navzájem nevěděli!

Dnešek se bude točit kolem Lucie Odehnalové, která k nám do On Pointu přešla z pozice obchodní ředitelky, aby se věnovala konzultantství. Dlouho ji to k němu totiž táhlo. Přečtěte si její příběh.


1. Co bys řekla sama o sobě?


Řekla bych, že jsem neustále se učící člověk. Baví mě zjišťovat nové věci a rozvíjet se, mám ráda rozhled. Známí mi říkají „1188“ – to je taková ta info linka, kde poradí se vším. :) Volají, když jim nefunguje myčka nebo počítač, neumí uvařit svíčkovou nebo chtějí poradit se stavbou domu. Vlastně se dá říct, že jsem směřovala k práci konzultanta odjakživa a support poskytuji všem okolo.

A když si chci odpočinout od technologií, vyrazím do přírody. Třeba jako vedoucí na dětském táboře.


2. Jaká je tvá historie s NAV / Business Centralem?


Už s ním pracuji tak 6 let. Náhoda mě dovedla ke studiu Průmyslového inženýrství ve Zlíně a až když jsem nastoupila, zjistila jsem, že mě to bude hrozně bavit. Začala jsem se věnovat optimalizaci výroby, lead managementu a součástí toho bylo i studium podpůrných programů, včetně NAV.


Když jsem po škole nastupovala do práce, zrovna se implementoval NAV. Chyběla nám ale technická podpora. Moje uživatelská znalost se tak přirozeně musela začít rozvíjet, abych si poradila sama. Po čase jsem už dokázala sama tvořit jednodušší a elegantnější řešení, i když jsem ještě neměla na vizitce „Konzultant“.


3. Dělala jsi i něco jiného?


Zkusila jsem víc pracovních pozic. Jako obchodník jsem prodávala náhradní díly, výdejní stojany, dělala jsem správce ISO, ale také třeba stavěla čerpací stanice jako projektový manažer. A než jsem přišla do On Pointu, působila jsem jako obchodní ředitelka.


Vlastně jsem po odchodu z předchozí práce byla na jediném pohovoru – v On Pointu. Dál jsem hledat nemusela. Věděla jsem, že mě tahle práce bude bavit a naplňovat hodně dlouho, protože je stále co objevovat a kam se posouvat.


4. Co máš na Business Centralu osobně nejradši?


Je to intuitivní systém a strašně snadno se učí. Na základní věci člověk hned přijde. A to nejen kvůli tomu, že se prostředí zdá být známé – protože snad každý pracuje s nějakým softwarem od Microsoftu. Hlavní je, že informace jsou jako pověšené na řetízku. Uživatel v každém bodu dokáže zjistit, co potřebuje, protože všechny informace jsou propojené. Vidím tu hierarchii jasně v hlavě a snažím se ji učit lidi, aby ji viděli stejně a mohli se systémem snadno pracovat.


Tím Business Central zároveň vyniká nad konkurenčními systémy. Pokud je dobře implementovaný, dokáže svým způsobem myslet za člověka.


5. A co máš nejraději na On Pointu?


Určitě atmosféru a že jdeme všichni jedním směrem. Může to znít jako klišé, ale tohle opravdu není samozřejmost. V jiných firmách jsem viděla, že se vždy našel někdo, kdo kouká jiným směrem a tahá za provaz jinam.


A taky se mi líbí, že jsme malá firma. V korporátech bývá těžké dotáhnout něco do konce. Tady je ta práce vidět.


6. Proč by si měl zákazník vybrat za poskytovatele zrovna On Point?


Protože On Point vidí člověka na druhé straně. S každým klientem máme úzký vztah. A nejen s firmou jako takovou, ale i konkrétním zaměstnancem. Je to férový, otevřený a příjemný způsob práce.



 

Potkáme se osobně?


Autor: Lenka Kovářová

70 views

Comments


bottom of page