• On Point Services

7 otázek pro developera Jana Jaspara


Přemýšleli jsme, jak vám nejlépe představit náš český tým. Nakonec nás napadlo sepsat pár otázek a kolegy prostě vyzpovídat, jako kdyby s vámi seděli v kavárně. A světe div se, dokonce jsme sami zjistili pár věcí, které jsme o sobě navzájem nevěděli!


Honza je s námi víc než rok. Za tu dobu už víme, že ho každé ráno najdeme u jeho stolu a bude až do večera pracovat, i kdyby trakaře padaly. Není divu, že s takovým zápalem se už vypracoval ve zkušeného vývojáře


1. Co bys řekl sám o sobě?


Odjakživa mě to táhlo k počítačům. Takže když jsem se pak rozhodoval, co budu dělat, informatika byla jasná volba. Aby se to trochu vyvážilo, ve volnu si rád zahraju fotbal. Baví mě ale i karetní a deskové hry.


2. Jaká je tvá historie s NAV / Business Centralem?


K NAV jsem se dostal na vysoké škole. Předtím jsem si několik měsíců zkoušel i práci s Javou, HTML a CSS, ale NAV se mi líbil nejvíc. Teď už se na něj soustředím třetí rok.


3. Jaké to bylo pracovat při studiu?


Vlastně jsem musel se studiem skloubit obě práce – tuto i tu předchozí. Rozhodně je to časově náročné, obzvlášť když nejde o brigádu, ale opravdu o práci na plný úvazek. On Point mi ale vyšel vstříc a dal mi takové podmínky, že jsem zvládl obojí.


4. V On Pointu už jsi víc než rok. Čím vším sis stihl projít?


Nejvíc času aktuálně trávím vývojem softwarového řešení Dynamics NAV a Business Central pro naše zákazníky. K tomu se váže i zákaznická podpora, která spočívá hlavně v instalaci a správě Dynamics NAV klientů pro jednotlivé uživatele. Patří k tomu ale i zavádění a technologická údržba Jet Reports u našich zákazníků.


Za poslední rok celkově cítím pokrok, co se týče práce v Dynamics NAV. Především jsem se naučil nový způsob vývoje Business Centralu pomocí extensions.


5. Co máš na Business Centralu nejraději?


Asi nejvíc to, že díky němu člověk komplexně pochopí všechny firemní procesy a rozumí, co se ve společnosti děje. Vlastně je užitečný i pro nováčky, kteří si ještě nejsou jistí ve své práci – třeba účetní se s pomocí Business Centralu zvládne poměrně intuitivně naučit vyplňovat DPH.


A z pohledu vývoje mi vyhovuje, že je to strukturovaný jazyk. Někdo preferuje objektový, já mám radši strukturovaný. Má kvalitně zpracované vývojové prostředí. Celkově se dá Business Central lépe upravovat a přizpůsobovat na míru než řada jiných ERP systémů.


6. A co máš nejraději na On Pointu?


Asi to nezní moc originálně, ale přátelský kolektiv. Od atmosféry zde se totiž odvíjí všechno další. Bavíme se hodně otevřeně a jsem u všech důležitých věcí, co se ve firmě řeší. Nemám pocit, že jen programuji někde v koutě. Chodíme společně na obědy, občas se sejdeme při nějaké akci a každý pátek společně probíráme, co se ve firmě děje.


7. Proč by si měl zákazník vybrat za poskytovatele zrovna On Point?


Kvůli komplexním službám – od konzultací přes vývoj až po dokumentaci. Se zákazníky máme také dobré vztahy, jsme jim maximálně k dispozici a záleží nám na každém dílčím výstupu a kvalitně zpracované dokumentaci.


Potkáme se osobně?

Ozvěte se nám


Autor: Lenka Kovářová

8 views
telefon
+420 704 122 326
adresa

Vančurova 39

615 00 Brno-Židenice

Flag_of_Malta_-_Circle-512.png
Flag_of_The_Czech_Republic_-_Circle-512.
© 2019 On Point Ltd. Všechna práva vyhrazena.