top of page
Search

Proč jsou Atlassian nástroje oblíbené u start-upů?

Start-up je obvykle společnost, která roste poměrně rychle. Ve svých začátcích, kdy tým tvoří jen pár jednotlivců, většinou taková společnost neinvestuje do organizace procesů a projektového managementu. A je to logické ‒ potřebuje přece maximum prostředků pro svůj růst. Taková taktika se krátkodobě vyplácí, v budoucnu ale často firmu zpomalí.


Jakmile se společnosti podaří vyrůst a získat více zaměstnanců, dříve nebo později začne být projektový management potřeba, aby byla práce týmů efektivní. Než se ale vybere a implementuje nový systém a celá společnost naráz se jej naučí používat, může to znamenat zátěž a zpomalení. Navíc je třeba myslet na to, že firma pravděpodobně poroste dál, a nevybírat tak software pro omezený počet uživatelů. Pozdější změna na jiný systém může pak být nepříjemná pro všechny zúčastněné, kteří si už na ten původní zvykli.


Atlassian nabízí řešení

Atlassian chce podpořit začínající společnosti a usnadnit jim zavedení projektového managementu hned od prvních pracovních dnů. Proto start-upům do 10 lidí nabízí své 3 nejoblíbenější nástroje zdarma ‒ jsou to Jira Software, Jira Service Desk a Confluence v cloudové verzi.

Tím se organizace procesů ve společnosti přirozeně zakotví hned v začátcích a pak už není problém naučit nově přicházející jednotlivce s nástroji pracovat. Jakmile společnost vyroste a potřebuje komplexnější řešení, může jen přejít na rozšířenou, placenou verzi nástrojů, které už zaměstnanci dobře znají.


Mimochodem, věděli jste, že 83 % společností z Fortune 500 používá Atlassian nástroje?


Co 3 nejoblíbenější nástroje umí?


Jira Software, Jira Service Desk i Confluence mají předpřipravené šablony pro různé situace a je snadné je integrovat, takže společně vytváří obrovskou podporu pro spolupráci různých týmů v organizaci.


„Jira“ je rodina produktů, která pomáhá různým typům týmů zprocesovat jejich práci. Produkty a aplikace na Jira platformě slouží týmům k plánování, předávání úkolů, trackování, reportování a celkově spolupráci na projektech.



Jira Software


  • Tvoříte vlastní Scrum boardy, které vám dají rychlý kontext, v jaké fázi je práce celého týmu. Vidíte vyřešené úkoly, úkoly v procesu i plán na následující týdny. Prioritizujete a diskutujete – vždy s transparentním sdílením informací.

  • Stejně tak můžete tvořit flexibilní Kanban boardy, kde na první pohled uvidíte úkoly čekající na vyřešení.


Díky Roadmapám si přehledně rozplánujete celý proces do časových bloků. Sdílejte svůj plán se všemi zapojenými osobami. Stačí pár kliknutí!



Jira Service Desk


  • Poskytujete služby a podporu bez zbytečných nákladů a složitosti tradičních ITSM řešení. Jira Service Desk je jednoduchá, intuitivní a k nastavení není třeba kódování.

  • Nechybí self-service, automatizace a SLAs a CSAT reporting, které usnadní a zrychlí práci vašeho týmu.

  • Potěší i zákazníky ‒ požádat o pomoc nebo prohledat znalostní databázi je opravdu snadné!



Confluence


  • Confluence slouží ke společné práci na projektech, k tvorbě obsahu a ke sdílení nápadů. Všechny myšlenky, které jste doteď vypisovali po post-it lístcích a papírech, můžete s kolegy sdílet, diskutovat a upravovat v jediném nástroji – i když třeba pracují na druhé straně světa.

  • V Confluence vytvoříte plán schůzky, marketingovou strategii, dáte dohromady požadavky k novému produktu… zkrátka vytvoříte jakýkoli dokument a společně se svým týmem jej doladíte k dokonalosti.

  • Příbuzné stránky propojíte, uložíte na ideálním místě… a když dokument rychle nenajdete, pomůže vám vyhledávání. Vše perfektně zorganizované!




Chcete Atlassian nástroje vyzkoušet?



Autor originálu: Robert Gruppetta Upravila a přeložila: Lenka Kovářová

16 views
bottom of page