• On Point Services

9 otázek pro developera Vladimíra Němce


Přemýšleli jsme, jak vám nejlépe představit náš český tým. Nakonec nás napadlo sepsat pár otázek a kolegy prostě vyzpovídat, jako kdyby s vámi seděli v kavárně. A světe div se, dokonce jsme sami zjistili pár věcí, které jsme o sobě navzájem nevěděli!


Dnes se seznámíte se zkušeným vývojářem s kreativní duší a tátou tří dětí, Vladimírem. Do On Pointu ho přivedl (nejen) kolega Miloš, se kterým se zná a spolupracuje už neuvěřitelných 13 let!


1. Co bys řekl sám o sobě? Co tě baví?


Jsem logik a mám poměrně velkou představivost, zároveň jsem i hloubavý člověk a logiku se částečně snažím utopit v metafyzice. Po dni stráveném u počítače dávám přednost manuální práci. Dřív to bylo hodně malování, teď občas vytvořím něco ze dřeva a přírodních materiálů. Nejcennější hodnotou pro mě vždy byla rodina.

2. Jak dlouho se věnuješ Business Centralu / NAV?


Teď je to asi šestnáctý rok.

3. Proč jsi u něj zůstal tolik let?


Protože je to krásný systém. Má úžasnou logickou strukturu databáze a je lehce customizovatelný. Jakkoliv. Pro vývojáře je opravdu jednoduchý a snadno v něm napíše, co potřebuje.

4. Prošel jsi v minulosti i jinými pracovními pozicemi?


Většinu života se pohybuji v IT, kdysi dávno jsem byl ale i provozní mistr kamionové dopravy. Pak už jsem dělal správce počítačové sítě jedné velké softwarové firmy a programátora. Vyvíjel jsem i jiný informační systém, instaloval SQL servery a databáze... a pak jsem objevil NAV a už u něj zůstal.

5. Co máš na NAV, resp. Business Centralu, osobně nejraději?


Bez přehánění můžu říct, že je to velká část mého života. Strávil jsem s ním spoustu času a mám k němu svým způsobem vztah.

Z technického hlediska mě nejvíc baví komunikace mezi informačními systémy. Rád tvořím můstky a komunikační nástroje mezi NAV / Business Centralem a jinými systémy. Dělal jsem třeba mobilní Android aplikaci, která zobrazovala data z NAV a komunikovala s ním, pak integrace se CRM od Microsoftu, s Atlassianem...

6. Co si myslíš, že je jeho nejsilnější stránka pro uživatele?


Řekl bych, že stabilita. Je vidět, že ten systém je opravdu vytvořený pro uživatele. Aby mu pomáhal. Třeba na dimenze nedám dopustit – to je nádherná záležitost, kterou nemá žádný jiný systém.

Také má velmi jednoduché, intuitivní a ve všech částech programu sjednocené ovládání, to je pro uživatele rozhodně příjemné. Tím, že má jednoduché programovací prvky, ze kterých jde třeba postavit formulář nebo page, tak jsou všechny page podobné, co se týče ovládání, a není problém se v programu orientovat.

A pak je výborná věc dohledatelnost veškerých položek a kompletní historie.

7. V čem podle tebe vyniká ve srovnání s jinými ERP systémy?


Vlastně jsem to teď popsal. Hlavně ty možnosti přizpůsobení, stabilita. Proti některým systémům určitě cena. Možná otevřenost vůči komunikaci s externími knihovnami. Business Central není uzavřený systém. A také databáze je opravdu velmi přehledná, strukturovaná... zkrátka je to poezie. :)

8. Proč ses rozhodl jít do On Pointu?


První impulz byl, že zde byl Miloš. Druhý to, že se mi líbila představa pracovat v malé rodinné firmě. Takhle přátelskou atmosféru jsem nikde předtím nezažil. Mám rád každého z lidí, kteří tu pracují, dům, který Petr vybral pro kanceláře, i naše ranní snídaně u PPP (tj. pravidelné páteční posezení).

9. Proč by si měl zákazník vybrat za poskytovatele zrovna On Point?


Kvůli tomu všemu, co jsem doteď řekl. :) A protože myslím, že stejný vztah, který máme mezi sebou v On Pointu, panuje i vůči našim zákazníkům. Je v něm důvěra, zodpovědnost a chuť vždy dát to nejlepší možné.




Potkáme se osobně?

Ozvěte se nám


Autor: Lenka Kovářová

3 views
telefon
+420 704 122 326
adresa

Vančurova 39

615 00 Brno-Židenice

Flag_of_Malta_-_Circle-512.png
Flag_of_The_Czech_Republic_-_Circle-512.
© 2019 On Point Ltd. Všechna práva vyhrazena.