Back Office & HR Manager

Naše kancelář potřebuje dobrou duši, která se bude starat o její bezproblémový chod. A také o nás. Už podobnou zkušenost máte? Jste spolehliví, samostatní a umíte v potřebnou chvíli zaimprovizovat bez ztráty úsměvu? Máme pro vás práci! Jsme sympatická česká IT firma, která má pobočky a zákazníky i v zahraničí, a do brněnské kanceláře hledáme Back Office & HR Managera.

MicrosoftTeams-image (21).png

Naše Iva, Account & HR Manager v jednom, se stěhuje do zahraničí. Proto za ni hledáme náhradu, která převezme její barvitou práci. Ta se dá rozdělit na dvě hlavní části:

1) péče o chod kanceláře a administrativu,

2) HR – pomoc při náboru, pohovorech a s pracovními smlouvami.

A proto…

Určitě potřebujeme, abyste:

  • měli zkušenosti s back office podporou,

  • věděli, kde a jak koupit kancelářské potřeby,

  • si poradili a zajistili opravu, když se třeba rozbije kotel nebo kávovar,

  • měli alespoň základní povědomí o tom, jak chodí BOZP a PO ve firmách,

  • připravovali zasedací místnost a občerstvení při schůzkách, školeních a akcích,

  • měli chuť se učit,

  • uměli dobře anglicky, ale také česky a psali reprezentativní e-maily bez chyb,

  • byli komunikativní, usměvaví a samostatní.

Budeme rádi, pokud:

  • si poradíte s HR administrativou a náborem,

  • zvládnete občas přeložit dokumenty z češtiny do angličtiny nebo naopak,

  • máte zkušenost s pořádáním firemních akcí.

Jaký úvazek? A jde to i na dálku?

Chcete mít dvě práce? Máte děti a rozhlížíte se po částečném úvazku? Nebo budete pracovat při studiu? Může být – u této pozice není full-time potřeba.

Budeme rádi, když s námi budete v brněnské kanceláři. Některé úkoly ale půjdou vyřešit na dálku, takže se určitě domluvíme i na občasnou práci z domu.

Těšte se na... 

  • Práci v sympatickém a zkušeném týmu

  • Adekvátní platové ohodnocení + bonus z prodeje

  • Možnost spolupráce na hlavní úvazek, případně na IČO

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Příjemné prostory kanceláře i možnost pracovat na home office

  • Sick days

  • Spolupráci na rozmanitých českých i zahraničních projektech

  • Možnost kariérně růst

  • Podporu jakékoli formy vzdělávání v podobě kurzů, školení i nákupu knih

  • Placené přesčasy

  • Občerstvení v kanceláři

A co víc čekat za dveřmi On Pointu? Mrkněte na naši kariérní stránku. V týmu máme ostřílené experty s více jak 20 lety praxe, ale i mladé kolegy, kteří se s jejich pomocí rychle vypracovali. I když máme 4 pobočky a zákazníky po celém světě, naše týmy jsou malé a korporátní procesy jsou nám cizí. Těšíme se, že do On Pointu přinesete zase nové nápady a vždy rádi vyslechneme váš názor!

Máte zájem? Nebo otázky?

Napište na info@onpointserv.com.
Ideálně rovnou zašlete svůj životopis a připište pár slov, proč vám náš inzerát padl do oka.