top of page

Tato pozice je nyní obsazená. Děkujeme za zájem!

Back Office asistent/ka

Naše kancelář potřebuje dobrou duši, která se bude starat o její bezproblémový chod. A také o nás. Už podobnou zkušenost máte? Jste spolehliví, samostatní a umíte v potřebnou chvíli zaimprovizovat bez ztráty úsměvu? Máme pro vás práci! Jsme sympatická česká IT firma, která má pobočky a zákazníky i v zahraničí, a do brněnské kanceláře hledáme Back Office asistenta/ku.

MicrosoftTeams-image (21).png

Naše Iva, Account & HR Manager v jednom, se stěhuje do zahraničí. Proto za ni hledáme částečnou náhradu, která převezme back office část práce. To znamená péči o chod kanceláře a drobnou administrativu.  

A proto…

Byli bychom rádi, abyste:

  • věděli, kde a jak koupit kancelářské potřeby,

  • si poradili a zajistili opravu, když se třeba rozbije kotel nebo kávovar,

  • měli alespoň základní povědomí o tom, jak chodí BOZP a PO ve firmách,

  • připravovali zasedací místnost a občerstvení při schůzkách, školeních a akcích,

  • měli chuť se učit,

  • uměli dobře anglicky, ale také česky, a psali reprezentativní e-maily bez chyb,

  • byli komunikativní, usměvaví a samostatní.

Pokud zatím nemáte všechny zmíněné zkušenosti, není to na překážku. Potřebujeme hlavně spolehlivého a odpovědného člověka, který dohlédne na to, aby se kolegové a kolegyně v kanceláři cítili dobře. 

Jaký úvazek? A jde to i na dálku?

Chcete mít dvě práce? Máte děti a rozhlížíte se po částečném úvazku? Nebo budete pracovat při studiu? Může být – tato práce vám zabere cca 15–20 hodin týdně.

Těšte se na... 

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Příjemné prostory nové brněnské kanceláře

  • Sick days

  • Podporu jakékoli formy vzdělávání

  • Skvělého šéfa, pohodový tým a příjemnou atmosféru

  • Placené přesčasy

  • Občerstvení v kanceláři

  • PPP = Pravidelné Páteční Posezení celého týmu, kde probíráme projekty, HR i společné akce.

  • A mimo dobu koronavirovou i společné akce, pracovní snídaně či lekce angličtiny.

A co víc čekat za dveřmi On Pointu? Mrkněte na naši kariérní stránku. V týmu máme ostřílené experty s více jak 20 lety praxe, ale i mladé kolegy, kteří se s jejich pomocí rychle vypracovali. I když máme 4 pobočky a zákazníky po celém světě, naše týmy jsou malé a korporátní procesy jsou nám cizí. Těšíme se, že do On Pointu přinesete zase nové nápady a vždy rádi vyslechneme váš názor!

Máte zájem? Nebo otázky?

Napište na info@onpointserv.com.
Ideálně rovnou zašlete svůj životopis a připište pár slov, proč vám náš inzerát padl do oka.

bottom of page